MGM Resorts in Las Vegas opent haar deuren

Aan de hand van speciale protocollen wordt het gezondheidsrisico ingeperkt

Nadat MGM Resorts in Las Vegas eerder dit jaar haar deuren sloot vanwege het Covid-19 virus, gaan de volgende hotels deze maand weer open: Bellagio, MGM Grand, New York-New York, Luxor, Excalibur, Mandalay Bay en ARIA. Aan de hand van een zevendelig veiligheid- en gezondheidsplan wordt het gezondheidsrisico geminimaliseerd om gasten een zorgeloos verblijf te bieden.

Bill Hornbuckle, CEO van MGM Resorts: “Toen we onze medewerkers weer mochten verwelkomen en we onze deuren konden openen voor gasten was het erg fijn voor ons om de energie in Las Vegas weer te zien en te voelen. Onze gasten hebben een geweldige tijd en vinden het fijn om terug te zijn in de stad waar ze zo van houden. We kijken er naar uit meer van onze medewerkers weer aan het werk te krijgen en de Las Vegas-ervaring verder te verbeteren met de andere resorts.”

MGM Resorts heeft, in samenwerking met medische en wetenschappelijke experts, protocollen en procedures ontwikkeld om de verspreiding van het virus tegen te gaan, gasten en werknemers te beschermen en snel te reageren op mogelijke nieuwe gevallen. Het volledige plan kan hier worden bekeken.

Een aantal hotels is eerder deze maand al heropend en sommige volgen in de aankomend maand.

Bellagio

Het Bellagio is sinds 4 juni weer geopend. Bij de Bellagio Conservatory kun je genieten van een prachtige nieuwe voorstelling genaamd "Japan Journey: Magic of Kansai". Daarnaast komen de iconische fonteinen van het resort weer tot leven, gaat het zwembad en fitnesscentrum open en kun je weer eten en drinken bij een lounges, zoals de Petrossian Bar, Prime en Lago.

Foto: POWERSIMAGERY LLC

MGM Grand

MGM Grand is ook sinds 4 juni weer geopend, inclusief een aantal bars, lounges en restaurants waaronder Craftsteak en Wolfgang Puck Bar & Grill. Een deel van het zwembad kan worden gebruikt en het fitnesscentrum is beschikbaar voor hotelgasten. De Signature van MGM Grand wordt ook geopend met een scala aan voorzieningen die beschikbaar zijn.

New York-New York

Naast een verscheidenheid aan bars en eetgelegenheden, waaronder de levendige Tom’s Urban, kunnen gasten van New York-New York sinds 4 juni weer genieten van de zeer populaire Big Apple Roller Coaster en Big Apple Arcade, evenals Hershey’s Chocolate World. Het zwembad en fitnesscentrum zijn ook weer beschikbaar voor hotelgasten.

Excalibur

11 juni opende Excalibur haar deuren. Hier kun je weer genieten van attracties zoals Fun Dungeon en de Ultimate 4D Experience. Daarnaast zijn een scala aan restaurants, waaronder Drenched Bar & Grill en Johnny Rockets geopend, evenals het zwembad en een groot aantal winkels.

Luxor

Vanaf 25 juni zullen de deuren van het Luxor weer open gaan. Vanaf dan kun je onder andere genieten van restaurants als Pyramid Cafe en Diablo’s Cantina, het zwembad, en de bars Aurora en Centra.

Foto: Rouse Photography

Mandalay Bay

Bij Mandala Bay kun je vanaf 25 juni weer winkelen bij verschillende shops, en het hotel zelf opent ​ op 1 juli haar deuren voor gasten. Dan zijn de spa en het zwembad beschikbaar voor gebruik en kun je dineren bij onder andere House of Blues, Citizens en Hazel.

ARIA

Vanaf 1 juli kun je ook weer naar ARIA waar de spa en het zwembad klaar zijn om gebruikt te worden, restaurants als Bardot, Carbone en Catch weer heerlijke maaltijden serveren en je kunt genieten van een drankje bij onder ander Alibi, GEM Bar en high Limit Lounge.

De openingstijden van ieder MGM Resort zullen verschillen. Bezoek  deze website voor meer informatie over het heropenen van de MGM Resorts.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie

Dit persbericht is verstuurd door Zapper PR in opdracht van  MGM Resorts.

Download het beeld in de mediabibliotheek. Credits staan vermeld in de beschrijving.

Vragen? Neem contact met ons op:

Naduah Nijssen

Zapper Group